پاورپوينت با عنوان خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک Strategic Management فرد آر . دیوید Fred R.David ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی

پاورپوينت با عنوان خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک Strategic Management فرد آر . دیوید Fred R.David ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوينت با عنوان خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک Strategic Management فرد آر . دیوید Fred R.David ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی

13000 قیمت

پاورپوينت با عنوان خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک Strategic Management فرد آر . دیوید Fred R.David ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی

پاورپوينت با عنوان خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک Strategic Management فرد آر . دیوید  Fred R.David ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی

پاورپوينت با عنوان خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک Strategic Management فرد آر . دیوید  Fred R.David ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی 

 

در فرمت پاورپوينت . 49 اسلايد قابل ويرايش

 

تعریف مدیریت استراتژیک : 
هنر وعلم تدوین ، اجرا وارزیابی تصمیمات وظیفه اي چندگانه که سازمان راقادر می سازد به هدفهاي بلندمدت خود دست یابد.
 
فرآیند مدیریت استراتژیک (Strategies management process )
-1  تدوین استراتژي ها
-2  اجراي استراتژي ها
 -3 ارزیابی استراتژي ها 

 

تدوین استراتژي ها
مقصود از تدوین استراتژي این است که ماموریت شرکت تعیین شود،شناسایی عواملی که در محیط خارجی سازمان راتهدید میکنند یا فرصتهایی رابه وجود می آورند ، شناسایی نقاط قوت وضعف داخلی سازمان ، تعیین هدفهایی بلند مدت،در نظرگرفتن استراتژیهاي گوناگون وانتخاب استراتژي خاص جهت ادامه فعالیت.

اجراي استراتژي ها
اجراي استراتژي ها رامرحله عملی مدیریت استراتژیک می نامند.منظور از اجراي استراتژي ها این است که کارکنان ومدیران بسیج شوند واستراتژي تدوین شده رابه مرحله عمل در آورند.در مدیریت استراتژي مرحله اجراي مشکل ترین مرحله بوده،وایجاب میکند که افراد خود را متعهد به سازمان نمایند،موفقیت مرحله اجرایی استراتژي هابدین امر بستگی دارد که مدیران بتوانند در کارکنان ایجاد انگیزه نمایند. 

 ارزیابی استراتژي ها
آخرین مرحله در مدیریت استراتژیک ارزیابی استراتژیک بوده که سه فعالیت عمده به شرح زیر صورت می گیرد:
الف- بررسی عوامل داخلی وخارجی که پایه واساس استراتژیهاي کنونی قرارگرفته اند.
ب- محاسبه وسنجش عملکرد ها
ج- اقدامات اصلاحی 

 

 


خرید

پرداخت آنلاین