پاورپوينت با عنوان مدیریت استراتژیک پاداش

پاورپوينت با عنوان مدیریت استراتژیک پاداش

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوينت با عنوان مدیریت استراتژیک پاداش

13000 قیمت

پاورپوينت با عنوان مدیریت استراتژیک پاداش

پاورپوينت با عنوان مدیریت استراتژیک پاداش

پاورپوينت با عنوان مدیریت استراتژیک پاداش

 

در فرمت پاورپوينت . 33  اسلايد قابل ويرايش

 

در حقیقت پاداش بر خلاف باورهای استراتژیک رایج نمود پیدا میکند. 
Smith (1983) میگوید:
سوالات تکراری میان کارفرمایان و کارمندان درباره علت پرداخت و دریافت میزان خاصی از پاداش منجر به یک جواب همیشگی میشود: میزان پرداخت هیچوقت دقیقا مشخص نیست، فقط در سازمانهای بسیار اندکی مبلغ پاداش مشخص است و رویکرد مثبتی دارد.
در این فصل تشریح میشود که در بسیاری ارگانها تغییر خاصی در سیستم پاداش دهی نسبت به بیست سال گذشته حاصل نشده.

اما در سازمانهای پیشرفته تر ، پاداش نقش اساسی در استراتژی HR ایفا میکند. یکی از کاربران صاحب نام استراتژی HR به نام Arkin (2005) در اینباره میگوید:

امروزه سازمانها به نقش قدرتمند پاداش پی برده اند و دریافته اند که پاداش سایر استراتژی های تجاری آنها را نیز تکمیل مینماید. این در حالیست که هنوز مردم عادی پاداش را کاملا جدا از سایر استراتژی ها میدانند.

این فصل درباره همین تغییراتی است که در دیدگاه سازمانها رخ داده است. در این فصل بجای کلمه (پرداخت) از کلمه (پاداش) استفاده میشود. زیرا کارمندان در ازاء تلاششان به چیزی بیش از پرداخت ماهیانه شان چشم دارند. بنابراین ما از کلمه «پاداش» برای منافع غیر دریافتی مانند حق به رسمیت شناختن و نیز مستمری هایی مانند اجرت و حقوق به کار میرود.

 


خرید

پرداخت آنلاین